apodoxi.gr
  • Αρχική
  • Παιδική Ηλικία
  • Εφηβεία
  • Ενηλικίωση
  • Σxέσεις
  • Κοινωνία
  • Ημερολόγιο Ψυχικής Υγείας
  • Σκίτσο και Εικόνα
  • Ντοκιμαντέρ
  • Ταινίες μικρού μήκους

ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΩΡΙΑ
SOS ΕΛΛΑΔΟΣ


Οι ερωτήσεις 
σας,

τα άρθρα 
μας.


                                supermarket … τεχνικές υπερκατανάλωσης

Picture
Πρώτος Κανόνας: είσοδος από τα δεξιά – κίνηση προς τα αριστερά
Η είσοδος σε ένα supermarket είναι συνήθως από τα δεξιά, εντούτοις εσείς περπατάτε αριστερόστροφα. Αυτό συμβαίνει καθώς η πλειοψηφία των ανθρώπων χαρακτηρίζεται από μια ελαφριά, ατελή κλίση προς τα αριστερά !!!

Δεύτερος Κανόνας: τα πρώτα εμπορεύματα είναι τα φρούτα -λαχανικά
Τα φρούτα είναι πολύχρωμα, μυρωδικά με αποτέλεσμα να αποσπούν την προσοχή του καταναλωτή. Επιπλέον, δίνεται η εντύπωση ότι τα προϊόντα είναι φρέσκα και λαμπερά με αποτέλεσμα, ο καταναλωτής να νιώθει σιγουριά και ασφάλεια για τις αγορές του.

Τρίτος Κανόνας: ο ιδανικός φωτισμός
Κόκκινος φωτισμός για το κρέας, ώστε να φαίνεται φρέσκο. Καθαρός φωτισμός για τα φρούτα και τα λαχανικά για να διατηρούν τα φυσικά τους χρώματα.

Τέταρτος Κανόνας: η κατάλληλη μουσική
Η ένταση δεν πρέπει να είναι δυνατή ώστε να ηρεμεί και να χαλαρώνει τον καταναλωτή. Εξάλλου ο στόχος των υπεραγορών είναι να παραμείνει αρκετό χρόνο στο κατάστημα ο εκάστοτε πελάτης και να αγοράσει πολύ περισσότερα από αυτά που χρειάζεται και έχει προσημειώσει στο χαρτάκι του.

Πέμπτος Κανόνας: έμφαση στα ακριβά προϊόντα
Τα ακριβά προϊόντα είναι εύκολα προσβάσιμα και πάντοτε ορατά. Βρίσκονται σε ιδανικό ύψος και θέση. Αντίθετα, τα φθηνά προϊόντα βρίσκονται είτε στα χαμηλά είτε στα ψηλά ράφια. Το ακριβό προϊόν έχει διπλάσιο ή τριπλάσιο κέρδος σε σχέση με το φθηνό, για την επιχείρηση.

Έκτος Κανόνας: πάγκος προσφορών
Προσπαθεί να αποσπάσει την προσοχή του καταναλωτή, καθώς βλέπει την «ευκαιρία». Για παράδειγμα, 3 + 1 δώρο. Το αγοράζει όχι γιατί το χρειάζεται απλά επειδή είναι ευκαιρία. Έτσι λοιπόν, εξηγείται γιατί το 1/3 των προϊόντων (επίσημα αποτελέσματα από αρκετές έρευνες καταναλωτών) καταλήγουν στα απορρίμματα.

Έβδομος Κανόνας: αναμονή στο ταμείο
Καθώς περιμένεις στη σειρά σου για το ταμείο, παρατηρείς αρκετά μικρό – προϊόντα (τσίχλες, καραμέλες, λιχουδιές κ.α.). Είναι μικρά για να σου δώσει την εντύπωση ότι είναι και φθηνά. Εξάλλου αγοράζοντας περνάει η ώρα και πλησιάζει η σειρά σου. Είναι η στιγμή που τα παιδιά παρακαλούν τους γονείς να πάρουν μια λιχουδιά και συνήθως οι γονείς υποκύπτουν στην παιδική πίεση, η οποία συνήθως είναι ισχυρή. 


Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα του Site
Πηγή: uniteforfreedom.net


Tweet

 Κοινωνική Δικτύωση

Picture
Picture
Picture
_____________________________________________________
Picture

Περιεχόμενα

Παιδική Ηλικία
Εφηβεία
Ενηλικίωση

Σχέσεις
Κοινωνία
Ημερολόγιο Ψυχικής Υγείας
Σκίτσο και εικόνα 
Ντοκιμαντέρ

Ταινίες Μικρού Μήκους

Ιστότοπος

Ποιοι Είμαστε
Σκοπός

Επικοινωνία
Συνεργασίες
Διαφήμιση

                                             ANDROID

copyright © 2013 - 2019

apodoxi.gr