Pokemon Go : ψυχαναλυτική ερμηνεία
Αναμφίβολα, πρόκειται για το πιο επιτυχημένο παιχνίδι για κινητά όλων των εποχών. Τι ωθεί τους νέους να αναζητούν ή να κυνηγούν με αγωνία και ενθουσιασμό cartoon χαρακτήρες; Τι ωθεί τους νέους να δαπανούν χρόνο και χρηματικά ποσά αγοράζοντας «τυχερά αυγά»;
Ο παράγοντας της νοσταλγίας
Τα συναισθήματα διαδραματίζουν σπουδαίο ρόλο στις αποφάσεις των καταναλωτών. Έτσι λοιπόν, οι νέοι που παίζουν το συγκεκριμένο παιχνίδι αναβιώνουν συναισθήματα προγενέστερης χρονικής περιόδου, που τους προκαλούν νοσταλγία, συναισθήματα ηρεμίας και ανακούφισης.
Ο παράγοντας της κοινωνικής επαφής
Όταν ο παίχτης περπατάει σε γειτονιές και σε πλατείες ψάχνοντας pokemon, συναντά «ομοϊδεάτες». Μέσα από αυτή τη διαδικασία, η επικοινωνία και η αλληλεπίδραση είναι ευκολότερη, καθώς υπάρχει ένα κοινό σημείο τομής. Εξάλλου μέσα από το παιχνίδι οι παίχτες μοιράζονται πολλές πληροφορίες ή αλληλεπιδρούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναφορικά με το θέμα των pokemon.
Παράγοντας ψυχολογία της μάζας
Η ψυχολογία της αγέλης μας δείχνει ότι κόσμος υιοθετεί άκριτα και παθητικά αυτό που του παρουσιάζει η επικρατούσα τάση - μόδα, ανά χρονική περίοδο. Πρόκειται για τους ίδιους χρήστες που έτρεξαν να φτιάξουν λογαριασμό στο facebook, twitter κτλ.
Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα του site
Πηγή: Forbes.com
Ο παράγοντας της νοσταλγίας
Τα συναισθήματα διαδραματίζουν σπουδαίο ρόλο στις αποφάσεις των καταναλωτών. Έτσι λοιπόν, οι νέοι που παίζουν το συγκεκριμένο παιχνίδι αναβιώνουν συναισθήματα προγενέστερης χρονικής περιόδου, που τους προκαλούν νοσταλγία, συναισθήματα ηρεμίας και ανακούφισης.
Ο παράγοντας της κοινωνικής επαφής
Όταν ο παίχτης περπατάει σε γειτονιές και σε πλατείες ψάχνοντας pokemon, συναντά «ομοϊδεάτες». Μέσα από αυτή τη διαδικασία, η επικοινωνία και η αλληλεπίδραση είναι ευκολότερη, καθώς υπάρχει ένα κοινό σημείο τομής. Εξάλλου μέσα από το παιχνίδι οι παίχτες μοιράζονται πολλές πληροφορίες ή αλληλεπιδρούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναφορικά με το θέμα των pokemon.
Παράγοντας ψυχολογία της μάζας
Η ψυχολογία της αγέλης μας δείχνει ότι κόσμος υιοθετεί άκριτα και παθητικά αυτό που του παρουσιάζει η επικρατούσα τάση - μόδα, ανά χρονική περίοδο. Πρόκειται για τους ίδιους χρήστες που έτρεξαν να φτιάξουν λογαριασμό στο facebook, twitter κτλ.
Επιμέλεια: Συντακτική ομάδα του site
Πηγή: Forbes.com